poniedziałek, 18 kwietnia 2011

paintings

paintings

4 komentarze:

  1. Zauważyłam, że malujesz tylko na drewnie. Próbowałeś innych technik? Masz swój styl. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki :) maluje na wszelkich drewnopochodnych rzeczach ponieważ mam je za darmo (przy okazji nie muszę się męczyć z naciąganiem płótna na ramy ;) ), minusem jest niestety to, że drewno się trudniej gruntuje i nigdy nie jestem do końca pewien czy farba będzie się trzymać jak należy :) Ostatnio z braku czasu próbuje coś na papierze robić, ale mi nie wychodzi ;) jednak wolę większe koncepty gdzie mogę używać farby.

    OdpowiedzUsuń
  3. nowości? w sensie obrazy? z weną kiepsko ostatnio, zresztą muzyka zawsze była mi bliższa i teraz na tym staram się koncentrować, choć i tu coś się z pomysłami podziało. mam nadzieje, że szybko się odblokują.

    OdpowiedzUsuń